Fredag, räkor och vitt vin - lovely

Ja idag är det fredag och den här dagen har varvats med bra och dåliga saker, de bra sakerna har gjort mig super pepp på livet och de dåliga sakerna behöver vi inte prata om. Jag har precis duschat och rakat benen, så jävla skönt nu slipper jag göra det på ett tag. Jag väntar på Sebbe och Pappa som är ute på äventyr, sen blir det räkor, åååh så gott! Jag orkar inte skriva så mycket mera, vi får se vad kvällen har att erbjuda, förhoppningsvis inget ansträngande. Hejpa.

Jag kommer känna mig som en värdelös jävla skit om det inte blir som jag vill, vilket jag redan gör pga. av en annan sak. Vi hoppas på det bästa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0