En torsdag i soffan

Ligger i soffan och kollar på Sveriges värsta bilförare. Ingen är hemma, alla har övergett mig ikväll. Min man kommer senare ikväll, jag gillare starkt!

Idag har jag varit till mormor och morfar och intervjuat dem lite om hur det var i skolan på deras tid. Intressant må jag säga. Och mysigt att träffa dem.

Jag har inte något super smart att skriva idag, eller den senaste veckan, eller kanske till och med de senaste två veckorna. Ibland är man jätte sugen på att skriva i bloggen och man känner att man har jätte mycket att skriva.
Jag vet själv hur det är att gå in på bloggar och de uppdaterar aldrig, nu kanske det inte är så många som är inne på min blogg, men endå. Jag förstår hur ni känner, ni få som går in på min blogg dagligen utan någon förändring. haha!

Imorgon efter skolan ska jag gå till jobbet och hälsa på Nettan och Maria tänkte jag. Mina två favorit tjejer :)

Pusselipuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0