en tår i ögat

Ja det är precis det som jag har nu, fast det är egentligen inte så ovanligt att jag har tårar i ögonen, jag gråter för minsta lilla faktiskt. Jag börjar gråta när någon åker ur "sveriges mästerkock"  till exempel. haha. Hur som helst.

Jag var in på min vän Jennys blogg och kikade, och hon hade lagt upp bilder på henne och mig och skrivit så fina saker. Gu va glad jag blev. Hon och jag. Vi har så många minnen. Så många skratt som vi skrattat tillsammans, så många tårar som vi fällt tillsammans, så många svordommar vi har svärt tillsammans, så många fyllor som vi har haft tillsammans. Listan är lång och jag säger som henne, jag ser fram imot alla fina minnen i framtiden också.

Tack för att du fick min kväll att lysa upp. Var less på allt för en sekund sedan, men nu känns allt mycket bättre. Bästa vän ♥



gammal bild, men det bjuder vi på :)



Kommentarer
jenny

ja,sjukt mycket minnen har vi,och fler kommer det ju garanterat bli!

är så himla glad att jag har dig min fina vän! :)

puss på du<3

2011-03-21 @ 22:04:04
URL: http://somjagvill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0