det bästa

det bästa med allt detta skolarbete som hänger över axlarna är att det kommer ett slut på det. Det kommer inte att vara så här för alltid, och då kommer man att sakna det istället, konstgt nog. Men just nu ska jag ärligt säga att jag är fruktansvärt leds på allt som har med skolarbete att göra, och särskilt projektarbete. Men det kommer ett slut på det med, IG,G,VG eller MVG det spelar ingen roll, jag är glad bara det är slut. Jag har flitigt pluggat till religionsprovet som jag ska få göra muntligt imorgon. Hoppas det iallafall går vägen. Jag kan inte låta bli att längta till sommaren full av jobb och trevligheter, och till hösten med ett helt nytt jobb :)

Jag tog mig nyss en paus för att kolla sveriges mästerkock, men jag ska nog sluta kolla på det. Jag blir så fruktansvärt hungrig när jag tittar på det. Det sägs att man inte ska äta efter klockan sju. Men är man hungrig så måste man ju nästan äta nått iallafall. För är jag hungrig så kan jag inte sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0