Datorkrasch och träning

Ja det är nog vad den här veckan har gått ut på. Datan sa upp sig i tisdags, eller den sa väl inte upp sig utan det kom ett oinbjudet virus. Inte kult! Men förhoppningsvis så kan Sebastian hjälpa mig med det i helgen.

Mitt ilandsproblem idag. Eller ilandsproblem var det väl kanske inte. Men efter jag tränat idag så kom jag in i det lilla omklädningsrummet där jag hade tagit ett skåp eftersom när jag skulle byta om så var det minst folk i det omklädningsrummet. Och när jag var klar så var det mest folk i det omklädningsrummet. Hur som helst, när jag kommer in så sitter det tre små brudar och käkar mellanmål. Tar upp HELA bänken. Så jag och 6 tanter står och trängs på andra sidan på den bänken (bänken kanske är tre meter). Varför sitter man och käkar inne i omklädningsrummet när det finns huur många som helst som ska byta om. Och så hör jag en av dem säga " vi behöver ju inte skynda oss, vi har mycket tid på oss" HAHA, nää ni har inte mycket tid på er. Och inte nog med det så lämnar dem allt skräp när de går. HALLÅ! vad har er mamma lärt er? Haha nu efterråt så är det lite roligt. Men inte just då, gu va irriterad jag blev.

Nog om det , imorgon ska jag och mammi på stan och äta sushi, äntligen sushi. Senare på kvällen så ska vi på Bio ett helt gäng :) mycket trevligt! Min man kommer också. ännu en lugn helg för mig känner jag. Nu har jag tagit upp träningen på allvar igen så nu ska jag försöka att hålla kvar den och inte dricka så mycket på helgerna. På söndag ska vi till Stockholm för att äta middag med Sebs mormor och morfar, mysigt värre.

Livet flyter på bra. Vi hoppas fortfarande på det bästa :)


gillar den där hårfärgen faktiskt! saknar den me..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0