dags att checka ut

Ja klockan är dax för att stänga av datorn. Har tittat på en unge i minuten, och jag gråter lika mycket varje gång och längtar en massa tills man själv ligger där, och har så jävla ont så man inte vet vart man ska ta vägen ;) haha.

Imorgon väntar skola, veckan kommer rulla på som vanligt känns det som. Har en hemskrivning som ska in på torsdag, som jag inte börjat på. FY!

Nu ska jag faktiskt läsa lite innan jag försvinner bort i drömmarnas värld. Har sagt att John Blund kan titta förbi om en stund, så hoppas att han kommer. Ibland sviker han, men förhoppningsvis så kommer han sen!

                                                 Längtar till sommaren och vecka 24 ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0