Sovtime

Varje morgon när klockan ringer så tänker man " Varför gick jag inte och lag mig tidigare igår kväll för?" Så tänker man varje morgon. Sen så bestämmer man sig, för att ja men ikväll då ska jag lägga mig tidigt. Men när kvällen kommer, då är man inte ett dugg trött. Så nu ligger jag här igen och klockan tickar på. Klockan är i och för sig bara elva. Men den blir lätt mycket mera när man ligger vid datorn. Nog om det.

Såg att i mitt förra inlägg så skrev jag "Lätt som en plätt" på överskriften. Men jag skrev ingenting sammanhängande med plättar i inlägget. Men jag glömde ju bort det, jag skulle skriva att vi åt plättar till middag. Haha.

Nu ska jag väl snart packa ihop datorn och sova. Tjingtjing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0