Sleeping time

Imorgon ska jag och mamma befinna oss i Enköping klockan 8.30. Så vi ska åka härifrån vid sju ungefär. Inte så stor skillnad mot vanliga skoltiderna. Så vi får se hur det går imorgon, får antagligen inget svar imorgon direkt. Men vi får la se. Sen ska vi nog äta någon god lunch och sen ska jag tillbaka till skolan för att han min enda lektion på torsdagar. Jag hade egentligen behövt tid till att plugga lite imorgon men det får bli vid ett annat tillfälle. Usch jag hör på mig själv hur jag flyttar upp saker och ting redan nu, och nu har vi knappt fått någonting att göra. Skärpning Amanda Grahn! Efter lektionen så drar jag och Isis och gymmar och sen tillbaka till skolan igen för att vara med på Öppethus. Vi är så engagerade 3;or tycker jag.

Så kommer väl ungefär min dag imorgon se ut. Och nu funderar jag på att slänga iväg ett godnatt sms till Sebastian och sen sluta mina ögonlock. Tjing och godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0