Mina lärare är så bra

Efter lite smör och fjäsk, nejdå. Men jag har två lektioner imorgon, varav en skulle vi egentligen inte haft men sen skulle vi bara prata med ettorna och typ säga "stay in school" och då frågade jag om jag kunde skippa den och göra någonting istället, men det behövde jag. Hon är så förstående. Sedan så var det ju Religionen som var kvar, och då frågade jag henne om jag kunde göra någonting hemma istället. Hon vart ju inte så jätte lycklig att jag inte skulle komma, men jag fick göra som jag vill. och så frågade hon vad jag skulle göra i stockholm, så sa jag att jag skulle till min pojkvän för han bor där. Sen så gick jag därifrån för att skriva ut uppgiften. Då säger hon: Amanda, jag kan kopiera till dig det som vi säger på lektionen så kan du åka till stockholm med gott samvete. Haha hon är bäst min mentor, jag blev så himla glad. Då slipper jag lektionerna imorgon utan att ha dåligt samvete och så kan jag åka till Sebastian ikväll redan. KUNG :D Jag ska packa ihop mina grejer nu sen ska jag bege mig :D puss


Världens finaste <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0