Måndag

En riktig piss helg skulle jag vilja säga.. Fast jag har varit med min darling så det har kompenserat upp det hela. Jag åkte till Stockholm i Fredags och jag, Sebbe, Mickis, Alice och Sebbes pappa käkade middag, jätte trevligt och jätte gott. Efter ett tag började jag må jätte illa och jag gick ner och kräkdes. Men jag mådde fortfarande inte bättre.  Senare så började jag frysa som en tok och må mera illa. Men jag somnade iallafall efter mycket om och men. Vaknade av att jag svettas, sen så känner jag hur jag måste kräkas igen. Mådde faktiskt bättre efter det. Sen så spydde jag bara en gång till och sen fick jag sova. Men jag mådde piss hela natten, och hela lördagen så låg jag bara. Åt ingenting och mådde pyton. Sebbe släpade med mig på Promenad till konsum för att köpa chips. Jaag trodde att jag skulle avlida. Va så jävla andfådd, haha!! men sen så duschade jag iallafall och blev lite piggare. Vi åt middag, och kollade på film. Mysig kväll trots allt. I söndags så vaknade vi sent och Sebbe gjorde frullebulle på sängen åt mig, min lilla prins! För första gången så var jag sugen på någonting, så det var gott med ägg och smörgås. Senare på dagen så tog vi oss en promenad, blev dock lika slut då haha. Men det var skönt. Senare på kvällen så åkte vi och va med Mickis och gjorde tacos och kollade på Grease och hade det mysigt. och så åkte jag hem i förmiddags. Har varit slut och lite smått illamående idag med. Hoppas på att det går över nu så jag slipper gå runt och må dåligt. Det är riktigt jobbigt faktiskt.

På onsdag så börjar skolan igen, och jag ska skriva prov i Religion. Jag har haft hela lovet på mig men endå inte pluggat ett skit, fast det visste jag i och för sig redan att jag inte skulle plugga någonting. Mamma och jag ska väl försöka plugga lite ikväll. Men jag orkar inte bry mig om det där jäkla skitprovet. Jag hatar prov. Hellre gör jag inlämningsuppgifter. Men nu är det sista terminen. Nu kör vi. Kommer den gå lika fort som den förra gjorde så kommer det kännas som att vi tar studenten imorgon. För så fort kändes det som det gick.

Jag älskar min Sebastian Rönn, mitt hjärta <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0