Lätt som en plätt

Jag har precis suttit och beklagat mig över att mitt rum är för litet. Men så går det när man är så dum så man byter bort sig STOORA rum till ett litet. Vad tänkte jag där liksom? Jag var väl antagligen lika trött och leds som jag är nu och då böt rum med min lillebror. Men ni vill jag ha tillbaka det. FAN! Jag får fan inte plats med någonting här. Jag har för mycket kläder. Det är de största problemet.

Jag hittade en friggebod på Blocket för 57 000, ganska lagom jue. haha! Fanns allt; dusch, toalett, kök mm. Och jag tyckte att mamma och pappa kunde hosta upp de till mig så kan jag betala tillbaka det senare. Men jag tror inte att de är så sugna på det faktiskt. Försöka kan man ju alltid.

Nej nu ska jag tvätta lite kläder,  tvättkorgen är fullirull. Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0