Inte ok!

Jag blir riktigt irriterad, på folk som bara tänker på alkohol. Finns det ingenting annat här i livet som betyder mera än alkohol? Vissa tycker säkert att det är skit tufft att sitta och skriva på facebook om sprit och öl och supa och festa. Jag tycker att det är riktigt tragiskt att sitta och skriva så hela tiden. Det är inte ett dugg tufft, det är så jävla pinsamt. Som att det enda som betyder någonting här i livet är att festa och vara full. Det är klart att jag själv skriver liknande saker ibland på Fredagskvällen. Men när man börjar hålla på och skriva i veckorna att man är sugen på öl/vin/sprit. ALKOLISTER!! DET ÄR INTE TUFFT, det är tragiskt! Nog om det, blir bara så irriterad när man bara har sprit och att festa i skallen.

I helgen var Sebbe här, lika mysigt som vanligt. Vi tog det lugnt i Fredags och bakade pizza och kollade på let's dance. Senare så kom Elina, Miccis och Martin. Alltid lika trevligt med deras sällskap.

Lördag, så var det tänkt att åka pulka, men det hanns inte med så vi gick på en promis istället. Skönt! Senare så gjorde vi flygande jakob. Det blev gott, fastän vi inte hade någon grädde. Vi gjorde oss redo för att åka på krogen, med mig som chaufför. Vi åkte till Jenny på förfest, med en massa trevligt folk. Vi hade lika gärna stannat kvar där med tanke på att det blev kaos på krogen sen. Vi styrde spakarna mot uppsala stad. Gick in på krogen, och tre sekunder senare så var jag påväg därifrån. Och Jag tog sebbe med mig.

Jag blir arg på folk som ska försöka förstöra.. Vad var det för mening med att komma och säga sådär? Det är inte direkt så att jag går och tänker på det varje dag, det var det pinsammaste jag varit med om och jag ångrar det så jävla hårt. Jag är tillsammans med Sebastian nu och han är den bästa man kan ha. kom inte och tro att du är rolig med det du säger. IDIOT!!! 
 
vid 02 så ringer kajsa och frågar om skjuts till Knivsta, snälla Amanda ställer såklart upp. Påvägen till stan så slog jag en pling till min vän Viktor och kollade vad han gjorde och han låg och kollade på film så han erbjöd sig att följa med som sällskap. Tack för det min vän! Väl inne i stan så hämtar vi upp en väldigt onykter kajsa och kör henne till Knivsta, mitt ute i ingenstans. Åkte tillbaka till Uppsala igen och väntade på Jenny, men hon var också ganska rund under fötterna och lyssnade knappt på vad man sa. Så hon bestämde att hon skulle ringa tillbaka om ett tag, (klockan var 03.00 så krogen stängde då men det brydde hon sig inte om, hon skulle inte hem än) Så jag och Viktor åkte till Max och skulle käka. Vi hann inte mer än beställa mat så ringer våran vän Jenny och säger "Ja, jag hade ju tänkt att jag skulle få skjuts hem nu ja" HAHAH!! Så vi åt upp och hämtade henne och Jessica. Lämnade först av Jessica i salabacke och sen Hem till Jumkil och släppte av mina två vänner. 04.30 var jag hemma i min säng igen, och Sebastian vaknade så vi låg och pratade lite och sedan slocknade vi.

Söndag, var en riktig slapp dag. Gjorde nästan ingenting. Vi bestämde oss för att ta ett bad, men varmvattnet tog slut när vi hade tappat upp halva badkaret så det blev lite halvkallt vatten som vi badade i. Det var inte direkt det mysigaste jag varit med om men det funkade. Roligt hade vi iallafall.

Senare på kvällen var det middag hos farmor och farfar och det var riktigt gott och mysigt <3 och efter det SOLSIDAN!!! ultra kung :)

Nu har jag en kaka i ugnen som inte vill bli bra. Jag ska kolla över det nu.


Kommentarer
jenny

haha,jag får be om ursäkt för det där,minnet sviker litegrann,tur att du skrev det så jag vet óm det nu iallafall,haaha!



japp,två kiwi till frukost,var inte så hungrig i morse endå så det gjorde inte så mycket :)

2011-01-17 @ 20:16:45
URL: http://somjagvill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0