En dag på stan i yrväder

Idag har det kommit sjukt mycket snö, och såklart så valde jag att gå på stan idag. Jenny och Elina skulle följa med egentligen men det blev inte så. Så jag sprang runt där bland alla affärer och till sluut ledsnade jag, så jag drog och tränade en snabbis. Skönt! har inte tränat på flera veckor. Men när skolan sätter igång så blir det ordning och reda igen. Jag vill inte tillbaka till skolan, samtidigt som jag tycker det är nice med så slappa dagar. Så jag ska verkligen ta vara på den här sista tiden i skolan. 5 månader kvar tills vuxenlivet börjar på riktigt. Plus att det är en massa lov där i mellan. Det kommer gå så sjukt fort.

Det som jag har mest panik över är att jag inte vet vad det är jag vill göra, jag vill inte jobba på sjukhus. TROR JAG! Amanda i ett nötskal och inte veta varken ut eller in. Men jag är helt säker på att inom den närmaste framtiden så kommer det dyka upp någonting som ba WOOW! och då kommer jag veta att det är det som jag vill göra just nu. Jag har tänkt att jag ska läsa nå roliga kurser, men jag vet inte riktigt vad för kurser. Kanske teckenspråk eller något annat kul. Det visar sig. Det bllir nog bra vilket som. Jag har iallafall jobb i sommar om jag vill, på mitt nuvarande jobb. Och jag älskar verkligen att jobba med dom, så där kan jag ju jobba i sommar. Men å andra sidan så vill jag göra någonting annat. Och kanske få in foten någon annan stans och kanske kunna fortsätta jobba där efter sommaren. Men det visar sig, som sagt jag har några månader på mig att bestämma mig.

Imorgon far jag till Stockholm och blir där över helgen. Kramkram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0