korvstråganoff och alla hjärtansdag

Ja idag är det ju som alla redan har tjatat om alla hjärtans dag. Den är jätte mysig om man vill, men den kan också bara vara en vanlig dag. Det är jätte tråkigt att en del säger " tråkigt att man är ensam i år igen " blablabla. Vad är det som säger att man ska vara tillsammans med någon för att fira alla hjärtans dag. Hjärtan kan man ju dela med fler än bara en kille. Mitt hjärta slår iallafall för alla mina vänner, min familj, min släkt, mina klasskamrater, mina arbetskompisar,och sist men inte minst för min underbara sebastian. Man behöver inte ha en pojkvän/flickvän för att fira alla hjärtans dag. Man får tänka på alla man älskar och kramas extra mycket.

Jag är leds på gamla minnen, jag är leds på folk som förstör. Det finns ingenting kvar att hämta. Jag har mitt liv nu och jag älskar hur jag lever det och hur jag mår. Aldrig mått så här bra.

Massa kärlek till MammaPappaAlbinJakobSebastianNiccoleJennyElinaMartinViktor och många fler. Underbara ni <3



Kommentarer
jenny

<33

2011-02-14 @ 23:16:54
URL: http://somjagvill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0