Ikväll är en obra kväll

Ikväll är en sådan där kväll där man hänger upp sig på alla små bekymmer och tycker att allt är piss. Skolan är väl det som är värst just nu. Saker blir inte gjorda i tid och till slut så ligger de bara och skräpar och de "glömms" bort. På onsdag är det tre månader kvar tills dagen D. Då ska alla skoluppgifter vara gjorda och alla ämnen ska vara godkända. Så enkelt är det. Just nu känns det som att vägen dit är lång, men det är den inte. Jag är inte total kass. Men vissa saker i vissa ämnen blir inte gjorda. Jag önskar att jag fick ett ryck och gjorde klart allting som jag har kvar. Fasiken så skönt det skulle vara. Men istället för att göra någonting åt det så sitter jag här och gnäller :)

Man måste få gnälla ibland. Det kommer man aldrig ifrån. Det finns inte någonting som alltid är bra. Allt har sina nackdelar och man kommer alltid att vara missnöjd över någonting. Då får man tänka på det som gör en glad. Eller någonting som man har att se fram i mot.



Kommentarer
jennythepenny

och vi ser fram emot helgeeeen!! :D

2011-03-01 @ 17:57:34
URL: http://somjagvill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0