Fredag och en försenad alla hjärtans dag

Igår kväll så tog jag mitt pick och pack och for till stockholm. När jag kom hem så stog världens finaste middag dukat på bordet. Rosblad, tända ljus och världens underbaraste. Blev helt paff. Sebastian hade stått och gjort tre rätters. Vad har jag hittat för guldkorn egentligen? Förrätt, toast skagen. Varmrätt, ungsbakad fläskfile med timjan och vitlök, klyftpotatis och konjaksås. Efterrätt blev det kladdkaka. Mycket gott och jätte mysigt. Sen blev det en film med massa massa godis och kaffe. Och jag lyckades hålla mig vaken enda till klockan fem inatt. HAHA, vi låg uppe och pratade och gjorde i princip ingenting, kul! Hans syrra kom hem vid halv fem och funderade vad fan vi var vakna för.

Vaknade för 20 minuter sedan ungefär och nu väntar lite frukost(egentligen lunch) men vi kör på frukost. Sen ska vi ut på lite äventyr idag och kolla melodifestivalen ikväll. KUNG :D

Jag har världens bästa liv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0