Because i'm leaving at sunday evning

Har haft en myspys dag ute på isen, har varit ute och kört rally med Bjelkis och Seb. Jäkligt kallt men trevligt. Nu har vi precis ätit middag och jag ska snart ta min super duper snabba röda bil till Uppsala till mina små grabbar. Det är nämligen bara vi tre hemma nu i tre dagar frammåt och dom saknar mig så jag ska hem och gosa med dem, haha! Det är alltså katter vi pratar om, Shabolabo och Rockybalboa. haha! Familjen är uppe och åker skidor och jag ska vara hemma och jobba i några dagar, sen ska jag träffa Mickis på Onsdag kväll, trevligt! Blir dock inte så många dagars jobb men det är bättre än ingenting plus att jag måste plugga också. Nu ska vi kolla på Solsidan. puss och hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0