Älskade måndag

Tyckte jag nyss satt här och skrev " nu är det måndag igen " men det var ju en hel vecka sedan. Man kan inte säga för många gånger att tiden springer iväg. För det gör den och vi säger det hela tiden.

Jag har suttit hela kvällen och letat jobb efter studenten. Har hittat lite intressanta som jag ska söka tänkte jag. Ska bara kirra ihop mitt CV.

Studentmössorna kom idag också, men vi har inte fått dem än. Imorgon förhoppningsvis, helt sjukt! Snart står vi där och är lyckliga som satan för en dag. För det är verkligen så. Man är lycklig en liten stund. Sen börjar det riktiga livet, vuxen livet. Och när man jobbat några år så kommer man verkligen sakna skolan. Väldigt spännande men endå lite tråkigt, kommer faktiskt sakna alla lärare och klasskomisar.

Nu ska jag fortsätta kolla på familjen Annorlunda. Underbart! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0