Utan bil

Ja då var jag utan bil igen. Bilen startade inte i fredags och då hade jag tur att kunna låna mamma och pappas bil. Dock så skulle jag åka till stockholm efter jobbet, men det blev lite ändrade planer. Det slutade med tåg, och det funkade det med. Vi har haft en bra helg. Inflyttningsfest i fredags med massor av roliga människor. I lördags så skulle vi handla julklappar med Bjellan, men han ringde efter ett tag och sa att han krockade lite med en stolpe. Så det blev inga julklappar förns tre timmar senare, efter lite dramatik men det blev bra endå. Han råkade hamna över ett elskåp och släckte ner för halva Vinsta. Haha! Lite julklappar blev det sen iallafall.

Idag har vi varit och provkört bil, Jag hoppas på det bästa nu!

Det stora problemet nu är hur jag ska lösa bilproblemet den här veckan. Men det löser sig förhoppningsvis. Jag hatar min bil, vill ha en ny.

Ojj vad klockan var mycket nu, dags att krypa till kojs nu.. godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0