Nytt år, nya tag

Jag antar att man ska ha ett nyårslöfte som man alltid har som man aldrig håller. Det är lite roligt med nyårslöften, det är någonting man vill ha bara för att. Mitt nyårslöfte lär bli att börja träna igen, kanske försöka komma igång med fotbollen igen också. Mitt första spinningpass är på tisdag, Jag har förberett mig mentalt en vecka före. Det är roligt med spinning, ska bli skönt att komma igång igen. Det är lite spännande om man tänker efter vad detta år har givit. Jag fyllde 19, ingen big deal egentligen. Jag tog studenten, det kan nog ha varit det största som hänt iår. Helt klart det bästa som hänt mig någonting, hittills. I år så började jag jobba, mitt arbetsliv började på riktigt. Jag kan inte säga annat än att jag trivs med att jobba. Jag har varit utomlands två gånger i år. Det har som sagt hänt en hel del. Jag är säker på att det kommer hända minst lika mycket det kommande året, om inte mer. Det är det som är så spännande att man aldrig vet vad som kommer att hända. Jag vet vad jag vill ska hända så vi får se om det blir så ;)

Gott slut på året som varit och ett gott nytt år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0