Ikea 2

I tisdags när jag var på Ikea så såg jag en schäslong på fyndhörnan! Den var perfekt, precis en sådan som jag ville ha. Den var nedsatt för att den inte hade någon förpackning, från 2995:- till 1599:- alltså nästan halva priset. Men jag hade ingen möjlighet att få hem den så jag struntade helt enkelt i den. Igår så gjorde jag ett återbesök på Ikea, jag skulle handla lite hyllplan och korgar. Då går jag förbi fyndhörnan och ser att den står kvar. Min schäslong! Jag ringer till pappa och kollar om han kan komma in innan de stänger och hämta den med släpkärra. Och världens bästa pappa kom in och hämtade den vid åtta. Innan det så kollade jag runt med personalen där på transport och den kunde stå där. Så nu är den min, jag ligger i den just nu och den är så otroligt skön. Jag är nöjd!

Jag vill hissa personalen på Ikea, alla jag pratade med var så trevliga och alla var verkligen hjälpsamma. Man kan ju tycka att det är deras jobb kanske att vara trevliga men man träffar så många i butiker osv. Som verkligen inte är trevliga. Därför vill jag hissa, Ikea Uppsala.

Idag ska jag baka bullar och bröd! Ikväll ska vi till mormor och morfar plus att Sebastian kommer. Bra lördag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0