Ett hopp i kalendern

Ja även fast det inte var länge sedan jag skrev så har det hänt en hel del. Från att vara totalt negativ till allt som har med bilar att göra så är jag inte längre riktigt lika negativ. Min snälla vän Viktor skjutsade mig till jobbet i tisdags och efter jobbet så hämtade morfar mig. Så Tisdag-Torsdag så har jag bott på hotell Mormor och Morfar. Det är verkligen som att bo på hotell. Världens lyx. Skjuts till och från jobbet. Matlådan fixad, frukost fixad, Middag fixad, Kvällsfika fixad. Jag börjar fundera om det var någonting jag behövde göra själv, Jo! Klä på mig :) Det Var verkligen hur skönt som helst att bo fem minuter från jobbet. Perfekt! TACK SÅ MYCKET VÄRLDENS BÄSTA MORMOR OCH MORFAR FÖR ATT JAG FICK BO HOS ER. GULD VÄRT! I Torsdags mötte jag upp Sebastian på stan och vi kikade runt lite och gick och åt kina buffé.  Så veckan löste sig utan bil. Lånade Sebastians bil i fredags så det var perfekt.

Vet inte riktigt om jag har lust att skriva en massa mera. mitt liv flyter på bra och jag är för tillfället förkyld, dock varit det i fyra veckor snart men det fungerar bra att leva endå :)

Nu ska vi straxt åka till Farfar och fira honom. Ikväll så blir det en lugn och skön söndagkväll. Slå in julklappar, kanske baka pepparkakor och kanske får besök av Viktor. Min super duper braiga vän som har fixat min bil så att den fungerar hyffsat, tills jag ska sälja den och köpa en ny fin bil.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0