den perfekta känslan

känner man någonsin den? Ja ibland kan jag känna den. Den helt perfekta känslan, men den brukar inte vara så länge. Jag vet att jag tjatar om detta mest hela tiden men jag känner att jag hela tiden är ute efter den perfekta känslan. Hur finner man den då? Jo jag tänker att när jag ser vissa människor i snygga kläder, så känner jag att jag vill också se ut sådär. Men det är känslan som ska vara rätt. Den personen kanske inte heller har den rätta känslan. Den personen kanske inte heller är nöjd inombords och gör exakt samma som jag gör. Det här är så klurigt så man blir inte klok. Jag ska jobba vidare på den perfekta känslan. Den kommer ibland, men inte så ofta som man vill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0