Totalt utmattad. ...

Totalt utmattad. Ja, nu ligger jag i sängen! Helt död efter spinningen, jag tror inte att jag kommer komma upp ur sängen imorgon! Barnen får klä på sig själva imorrn tror jag, jag tänker nog stå upp hela dagen, sitta på huk är nog inget jag vill prova :) men vad har jag för val? Hihi! Idag så provade jag mig på ett spinn medel pass. Har inte riktigt vågat det förut, men det gick ju alldeles utmärkt! Imorgon är det redan onsdag, mitt i veckan och det betyder att det snart är helg igen! Tänk vad tiden går fort. Föressten så är det 5 veckor kvar tills vi drar till Cypern! Kungligt :)



Kommentarer
Sebster

du är så duktig gumman, fan så skönt med lite värme (förhoppnigsvis) och att få vara tillsammans med dig ett par dagar!



2011-08-31 @ 00:03:17
amandis

trevligt att du läser min blogg älskling! jaa det ska bli så mys med en hel vecka tillsammans! <3

2011-08-31 @ 20:38:21
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
nettan

Go ungar är det bara ni som åker eller? Men hallå det var ju inte länge sen ni var i väg, är du gjord av pengar::)) Saknar dig ha det bäst så hoppas jag att vi ses snart

2011-09-01 @ 14:22:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0