Semestern slut och dags för verklighet

Ja då var semestern slut (den lilla jag tog ut) men jag är nöjd. Har varit ledig nu i ungefär 12 dagar i rad och det har inte kommit en droppe regn förns idag så jag är helnöjd faktiskt. Imorgon börjar livet på riktigt. I ett år framöver så är det jobb som gäller, jobb som assisterande lärare på småbarnsskolan Liten lär. Jag är jätte spänd över vad jag kommer att lära mig och hur mycket jag kommer att växa som person. Jag har haft en helt fantastisk sommar med massor av favoriter. Men sommaren är inte slut ännu, bara för att man börjar jobba så betyder det inte att den är slut. Jag ser fram mot vintern lite. För man vet aldrig vad som kommer att hända och ske..

Det var ett litet inlägg iallafall. Jag vill byta min header. KAN NÅGON HJÄLPA MIG!?

PUSS :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0