Idrottslek och springtur

Ja då sitter jag i sängen efter en majsig dusch (som Sebbes mor skulle säga). Jag har precis tryckt i mig två mackor med ost och kaviar på, kan vara det godaste som finns. Ikväll var det idrottslek som vanligt på onsdagar, dock var det bara fyra barn idag men det gjorde inte så mycket, efter idrottsleken blev det en liten springtur för att få bort träningsvärken från gårdagen. Ja då var det torsdag imorgon och efter det fredag och det innebär fredagsfika på jobbet. smarrigt! Jag har egentligen ingenting att skriva om idag heller. Jag bara skriver för skrivandets skull. Jo en sak kan jag skriva om, jag saknar mina vänner Niccole och Mickis. Niccole bor bara i Tierp men Mickis bor i USA för tillfället. Det suger. Fast även fast Niccole bara bor i Tierp så träffas vi inte så ofta endå. Hon ska dessutom ha en bebis om fyra veckor! Den måste komma ut då, inte senare för då är jag inte hemma och så kan vi inte ha det. Hör du det Niccole? Nu ska jag packa träningsväskan och ringa min käreste!

 



Kommentarer
Niccole

Jag ska göra mitt allra bästa på den fronten!!! <3

2011-09-02 @ 08:01:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0