äntligen måndag, äntligen!

Ja, äntligen måndag eller? Ja såklart att det är skönt med lite arbete och träning igen. Tusan vad trött jag var imorse, men så går det när man är ute och slarvar om helgerna. Jag har haft en mycket trevlig helg med fina människor. Stockholm och krogen i Fredags och Gävle cruising i Lördags. Trevligt! Idag var det full fart med jobb igen och efter jobbet så blev det lite träning, dock ingen super lång träning men det var bättre än ingenting. Imorgon kör vi på't igen. Just nu så åskar det och blixtrar så jag tänkte stänga ner datorn och bara lägga mig ner i sängen och försöka sova, tidigt ikväll. Nu hade jag inte så mycket mer att skriva om. hejsvejs!


Pull upp the anker an sail away, yeah that's what i'm doing.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0