Skratt och gråt går hand i hand

Gränsen mellan att skratta eller att gråta är inte stor. Man tror att när man är jätte ledsen så är det en hel cirkel kvar till att man är glad. Men det man inte tänker på är att cirkeln går i hop någonstans. Längst upp där man börjar rita cirkeln så är man skit glad och skrattar. När man kommit hela vägen runt så är man jätte ledsen där man slutar cirkeln. Och helt plötsligt så har vi en hel cirkel. En humör cirkel. Idag fick vi beviset på att skratt och gråt går hand i hand. Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Ganska skön känsla på ett sätt när man är ledsen och rätt som det är så vet man inte om man vill skratta lite endå. Även fast man är ledsen. 

                                            
                                     en humör cirkel från filmen "i rymden finns inga känslor" så sann så.


Skolan är någonting som tynger mig just nu, och att jag inte hinner träna. Det tynger mig mest. Jag är inte bitter och jag ska ta mig igenom detta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0