Felfelfel. Jag...

Felfelfel. Jag har inte riktigt lärt mig hur det är att blogga från mobilen. Jag tänkte att jag skulle göra en rubrik i mitt förra inlägg och skriva "Glädjespridare" men det gick inte så bra när resten av inlägget bara fortsatte efter så det blev istället "Glädjespridare påväg hem från stan" haha! Fel kan det bli ibland. Nu får vi se hur denna rubrik blir, då jag bloggar från telefonen idag med. Smidigt måste jag säga, bara att slänga iväg ett SMS. Imorgon var tanken att jag skulle åkt och lekt med niccole och kian, men eftersom de är lite sjuka så kände jag inte direkt för att åka dit när jag tänkt efter en stund. Inte läge att bli sjuk nu. Har lyckats hålla mig frisk länge nu, pepparpeppar..... Jag hade så gärna velat åka dit då jag saknar Niccole sjukt mycket. Världens bästa tjej! Nu ska jag slå huvudet ner i kudden. Sweet dreams!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0