Tisdag

Jag vill vara super bra på att skriva smarta saker, men det är bara ibland smarta saker poppar upp i mitt huvud. Varför kan det inte alltid göra det? smarta saker som är så jäävla intressant att läsa om. Fast... Jag vill ju egentligen inte att så många ska läsa min blogg. Eller jo klart jag vill det, men jag tror inte att det är så många som vet om att den finns, om jag säger så då.

Ja, vad ska jag skriva om den här gången då? Kanskee att jag var till min praktik idag som börjar nästa vecka, och fick schema och så. Blir nog superduper bra, ska vara på 50E. Det var väl ganska intressant att läsa om? nää..

Eller så kan jag skriva om att.. jag har varit och dansat Zumba nu på kvällskvisten.. Men det är ju inte heller så intressant att läsa om.

Jag kan ju också skriva om.. Nää nu kom jag inte på nått mer jag kunde skriva om, iallafall inte om saker som har hänt. Men man kanske kan komma på nått annat att skriva om..

Jag är 18 år, på fyra år har jag lärt mig så grymt jävla mycket. Iallafall om kärlek. Ung och dum, det stämmer verkligen in från när man var mindre. Det fanns bara en kille i hela världen som tyckte om en. Även om han var den dummaste i världen så var han endå den enda som gick att vara ihop med. BULLSHIT! Varför stirrade man sig så blind när man var mindre. Helt sjukt, vilken lite barnunge man var. HAHa, jaa nu har jag inte kommit på nått bra att skriva om endå, haha så jag säger hejdå och puss på mitt liv.

Jag är lycklig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0