Träningsvärken smyger sig fram

Ja det är precis vad den gör. Jag var och körde styrka/medel idag med Lisa och Johanna. Jobbigt var det, men helt slut blev man inte. Men träningsvärken kommer det känner jag redan nu, SKÖNT! älskar träningsvärk. Idag så slutade vi klockan 11 och då stannade jag kvar så gjorde vi lite på projektarbetet, sen gjorde jag klart Organisation och ledarskaps grejen som ska vara klart nästa vecka, Hurra för mig! sen gjorde jag hemprovet i psykologi som skulle vart inne idag men jag skickar in det imorgon, ska bara finslipa det lite. Fan det flyter på bara man sätter sig och gör skiten. Så vid fyra så rullade jag till gymmet, så lite fick jag gjort i skolväg iallafall. Religionsprovet som vi har på Fredag har jag NOLL KOLL på. Men det går som det går. Jag får ju hjälp om jag behöver det och vi har ju haft praktik nu så har inte kunnat fått någon hjälp där. Inte hela världen att få Ig på prov. Fan va jag har lärt mig att inte stressa upp sig över skolarbetena, det tar den tid det tar. njut i stället av den sista tiden i skolan, det ska jag göra nu faktiskt. Inga tidiga mornar och sena kvällar utan nu är det liksom lagom dagar och så hinner man träna på håltimmarna, guld!

imorgon så är det heldag i skolan och så tänkte jag träna efter skolan för att passa på att vara tillbaka i skolan till öppethus, men struntar nog i det och gör klart hemprovet i organisation och ledarskap istället. Vi får käk i skolan också så det är niiice! Efter öppethus så kommer min kärlek till Uppsala, så då ska vi gå på bio. Jusste.. jag skulle ju bestämma film, bäst att jag gör det nu då och bokar biljetter.

Nä nu ska jag göra det så att jag inte glömmer bort det och städa undan lite i mitt ruuum.. ser ju förjäävligt ut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0