Toorsdag fredag lördag söndag måndag

Torsdag idag och det betyder Fredag imorgon och en helg som väntar med en massa trevligheter och mys. Dock så går helgerna så fort så det är snart måndag igen. Men nu ska vi tänka positivt. Dock har vi inte såå jobbig vecka framför oss, måndag som vanligt, tisdag en lektion, onsdag har vi vanliga lektioner men en inställd och jag och isis ska iväg på sista lektionen, ledig torsdag och slutar tio på fredag. Och sen är det helg igen. TREVLIGT!

Imorgon kommer min karl och det är alltid lika trevligt :D Jag längtar faktiskt mest till Söndag, för då ska familjen Grahn plus en Rönn ut och äta med familjen Landberg, mys! Första advent firande med dem bästa, kan inte bli bättre. <3 

Nej nu ska jag hoppa i bingen så jag orkar med min otroligt jobbiga dag imorgon, 10.15-11.45 :D haha. Men åker vanliga skolbussen så kan jag träna innan! KALASBRAA. pussis


Kommentarer
Jenny

Söndag kommer bli suuuper mys! <3

2010-11-25 @ 22:21:05
URL: http://somjagvill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0