Tisdag, imorgon onsdag sen snart helg

Ja dagarna bara rullar iväg, har varit ledig hur länge som helst känns det som, hade höstlov förra veckan och idag och igår var jag ledig så imorgon är det onsdag och sen är det ju nästan helg igen. Jag trivs väldigt bra med att vara ledig, är nog lite lat av mig. Nej men det är så skönt att bara vara hemma och dona. Plugget kommer i sista hand, fast det borde egentligen komma i första hand, men jag är så hungrig nu så jag kan inte koncentrera mig, så nu vill jag ha maaat. Känner doften av tacogratäng, så det ska bli gött! Det är bara tre dagar kvar på ackis nu, får se om jag söker sommarjobb där, kan vara kul. Vi får se, kan vara bra att få in lite fötter på olika ställen. Men det känns som så mycket slit för så "lite" pengar. Man skulle kunna jobba på ica och få mycket bättre betalt. Men vi får se hur det blir med den saken. Frågar dom om jag vill jobba där så känner jag mig själv rätt så kommer jag säga ja, för jag kan inte säga nej. Nej nu ska jag gå ner och kolla hur det går med käket. TJING


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0