Springa 2 mil ? nää skulle inte tro det..

Ja men va trevligt att det är fredag, mycket trevligt tycker jag. För tillfället ligger jag i sängen och gör ingenting, men det ska det snart bli ändring på. Jag tänkte att jag skulle åka och handla lite grejs till middagen ikväll.

Idag så vågade jag mig på löpbandet på gymmet, med Lisas hjälp gick det kanon. Tror dock att det blev lite tokigt när jag skulle skriva in Mål. Då tänkte jag att jag skulle springa i 20 minuter, det är ju ett rätt lagom mål till uppvärmning. Och när jag kör igång så ser jag att jag skrivit att jag ska sppringa 20 KM alltså 2 mil. Det var ju inte direkt så långt jag hade tänkt att springa, hade jag aldrig i mitt liv orkat. Haha!

Jag är sjukt sugen på dumle och Geischa eller hur det stavas. DET SKA JAG KÖPA! haha!

Nej nu ska jag göra något åt mitt liv och åka till AffäreeeTTT. Tjing



Kan inte förstå att jag hittat en så snygg kille!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0