Måndagskväll

Måndagen lider mot sitt slut och vi ser fram i mot tisdag. Ligger här i sängen och pluggar till Samhällskunskapsprovet på onsdag. Det får gå som det går, har inte direkt pluggat på det tidigare och det är ju underbart bra att sätta igång två dagar innan, men vad gör derå. Jag känner att jag har faktiskt lite koll på mina skoluppgifter nu som jag har kvar. jag har tänkt att bli av med tre stycken imorgon. En ska bara finslipas lite och två ska göras klart. Några saker mindre på listan, sen så får vi hoppas att jag slipper göra om dem. Det enda jag får bra betyg i just nu är Pedagogiskt ledarskap. Men det kanske är för att jag är så pegagogisk av mig? haha skämt å sido. 

Jag vill börja julpynta nuuu, det är ju så mysigt. Jag ska nog fuskpynta lite i veckan, första avdent är i helgen och det ska bli mys :) Snart är det jullov och då får vi hoppas på att det blir hard workwork. Ska sälja prinskorv med mormor as usual innan jul :D det är såå himla mysigt och trevligt att träffa en massa människor! Och där är det ingen som är arg på en för att man ska komma och sticka dem i armen utan där kommer de fram till mig och inte tvärtom och vill köpa prinskorv, kan ju vara trevligt det också ibland :d haha




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0