Krypa ner i sängen

Det är så himla skönt att krypa ner i sängen, sen ska man bara bli trött också och det blir man inte på en gång och då finns risken att man ligger kvar med datorn i knät och då blir man ju definitivt inte trött. Så därför tänker jag inte göra så. HMM! Nej men jag har faktiskt legat i sänge i princip hela kvällen bara det att jag nu tagit initiativet och hoppat under täcket. Så nu ska jag faktiskt lägga ner datorn efter det att jag skrivit här. Jag gillar inte att gå upp tidigt så jag har kommit på en superduper smart idé för att få sova lite längre.

1.Man gör frukosten kvällen innan så tar man med sig den till skolan. 
2.Packar väskan kvällen innan och lägger fram kläder
3.Man sätter klockan ungefär 50 minuter innan bussen går. 
4. Man snoozar vidare till ungefär 30 minuter innan bussen går
5. Då tar man upp kläderna i sängen och klär på sig i sängen (dem måste ligga nära sängen så man slipper gå upp för att hämta dem)
6. Man sover vidare till, tio minuter innan bussen går och går upp och borstar tänderna, tvättar sig lite och lite deo.
7. Glöm inte FRUKOSTEN!

VOILA, där fick du sova 20 minuter till. HAHA! fast jag sminkar mig inte och slänger på mig mössa så håret behöver jag inte fixa heller.

Nej nu ska jag som sagt stänga ner datorn. Kan bli långvarit annars, måste ju se till att sova så mycket som möjligt. Goodnight

!



Sebs öga :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0