ibland blir man lite trött

Ja faktiskt, jag blir iallafall lite trött på mig själv. Jag sitter redan nu och har ångest över vad jag ska göra när jag slutat skolan.. Varför gör jag så? Jag sitter och har tokångest över att jag inte vet om jag vill jobba på ackis, eller inte? HAHA.. varför ska jag ha ångest över det nu för, idioti skulle man kunna kalla det. Men jag vill ibland att allt ska gå lite snabbare än vad det gör. Jag vill ha ett jobb, jag vill bo själv, jag vill kunna försörja mig själv, osv.. Fast när jag väl har allt det där då kommer jag tänka, jag vill gå i skolan, jag vill bo hemma, jag vill att mamma och pappa betalar allt. osv. Man är aldrig nöjd. Sjukt! Jag vill hitta ett jobb som passar mig PERFEKT, inte ett jobb som jag kan tänka mig att jobba på utan ett jobb där jag passar perfa, och som jag trivs guld bra på. Jag trivs bra på Karl-Johan, äldreboendet där jag jobbar, men det är ingenting som jag vill göra i hela mitt liv. Jag trivs jätte bra på Akademiska också, på lungmedicin avdelning, men jag vet inte om det är det jag vill göra i hela mitt liv heller. Jag vill att det ska klicka från första början liksom. Svårt att förklara, ännu svårare att veta vad man vill hålla på med. Förhoppningsvis så kommer jag på vad jag vill göra. :D No worries..

Imorgon ska jag jobba kvällspass på Ackis, har inte varit där på över en vecka. Men innan det så ska jag ta en runda på stan för att leta efter ett par stövlar på skopunkten hade jag tänkt. Och så ska jag hinna träna också :)

Varför bor min kärlek i stockholm för? det skulle vara mycket mysigare att ha honom närmre, fast hellre stockholm än i Jällivare, haha.. Det är ganska skönt att vi bara träffas på helgerna, för då kan man gå och längta efter varandra i veckorna och att man inte tjatar ut varandra till en början, men å andra sidan så går helgerna åt till att träffa honom så då har man inte alltid tid för annat. Fast tid har man alltid, det beror på vad man prioriterar bara. Men i helgen ska jag på Hindens årsfest faktiskt och så ska jag träna på Söndag, fast jag kommer att hinna träffa honom endå, och mina vänner också som tur e :D

Jag kanske har fått upp blogghumöret igen? man kan ju alltid hoppas :D

Nu tänkte jag försöka knyta mig, fast jag kommer hamna på facebook som vanligt till det att klockan blir på tok för mycket.  Ha det bra :d godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0