Gym och plugg

Idag har varit en bra dag, jag har fått mycket gjort och det är gött! Jag har varit på gymmet i tre timmar idag, kanske lite överdrivet länge men så blev det. Jag tränade först ett pass på en timme sen så cyklade jag i en halvtimme och körde lite armar och sen så blev det ett pass Zumba. Träingsvärken som kommer vara resten av veckan kommer inte vara av denna värld. Som tur är kommer Sebastian till helgen så det blir ju perfa för lite massage haha! imorgon tänkte jag ta lite ledigt eftersom jag tränade så jävla hårt idag, så det blir nog bara en liten promenad imorgon. Det är så jäkla skönt att träna. Man känner sig sjukt taggad och motiverad till andra saker, inte bara träning. är jätte mycket piggare nu än vad jag har varit tidigare.

Stannade  kvar i skolan idag också efter det att vi slutade vid elva. Fick jätte mycket saker gjort och det är så jääkla skönt.

Nej nu ska jag soova och hoppas på att jag kommer upp ur sängen imorgon :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0