en helg till springer förbi

Har varit en lugn och nykter helg. Väldigt skönt må jag säga. I fredags så var jag och jenny på krogen och jag körde, drog hem ganska tidigt men vi båda hade det väldigt roligt, eller jag kan ju egentligen bara prata för mig själv och jag hade det kul. I lördags så var det meningen att jag och Mickis skulle åka in och träna Aerobics dans men den var inställd så jag tog en promenad istället och så åkte jag och handla tacos grejer sen. Mickis följde med hem och vi kokade ihop middag och slog på "så mycket bättre" och efter det Heartbreak hotel. Mickis åkte hem ganska tidigt så jag satt och kollade klart på filmen med dumle,mamma och pappa :D , Idag så har jag varit och spelat fotboll för första gången på väldigt länge, det var skit roligt.

Mitt hjärta har jobbat hela helgen så han var här i torsdags och gosade med mig. Vi gick en promenad i motvind men det var skönt endå. Spelar egentligen ingen roll vad man gör när man är med honom för man har aldrig tråkigt. Jag rensade faktiskt lite lådor och städade undan lite också.







PUSS <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0