Trötta ögon

Ja ögonen är mycket trötta nu efter en massa tårar och datanördande. Livet är inte alltid lätt, det måste vi lära oss att leva med. Nu vill jag skriva något super duper smart, men jag är inge vidare på att formulera mig, inte i tal heller. Stakar mig ofta och kommer aldrig på vad jag ska säga. Jag beundrar dem som kan skriva riktigt kloka saker, jag tänker på kloka saker men jag är skit dålig på att skriva ner dem i ord. Men det är något man kan träna på, eller? Man kanske kan gå någon kurs, eller så måste man helt enkelt bli äldre bara. Jag vill ha något skit intressant att skriva om också, som gör att det är intressant att läsa, nu är jag väl uppe i 13 läsare :D wihoo. Men jag vet inte riktigt om jag vill ha fler som läser och som har koll på mitt liv, jag skriver mest här för jag tycker att det är skönt att skriva av sig ibland, och som ni vet så kan det ju ta ett tag innan det suget kommer tillbaka. Men som en del skriver om mat, träning, barn, hundar, mode framförallt, osv. Jag har inte något speciellt jag skriver om, utan jag bara bubblar om allt och inget. Jag kanske ska skriva om traktorer, (inte för att jag kan ett skvatt om dem) men endå. Jo jag kan faktiskt lite, men bara vad det är för märken. Ha ha.. Nej men man kanske inte behöver skriva om något särskilt, det kanske bara räcker med att vara den man är? Det tror jag att jag sattsar på, varför ska man skriva om mode för egentligen? det är ju inte en jävel som bryr sig (jo det är det) men jag bryr mig inte. Amanda, ska ingen annan bry sig då eller? (pucko)

Jag har suttit och skrivit en uppsats. hörde ni? JAG HAR SKRIVIT EN UPPSATS!!! är jag en bit påväg att bli pluggis tro? nej det tror jag inte.. Men jag har iallafall skrivit en uppsats om min hälsa, och det var jätte roligt att skriva. Fick mig att tänka till en massa. Det var en massa frågor som man inte tänker på i det vardagliga livet. Det var frågor som t.ex ifall man var nöjd med sig själv, vad man ville få ut av livet osv. Är dock inte klar, pappret tog slut i datan. Eller? nej jag tror bara att jag blev lite tröttis, latis Amanda tog över.

Nej nu känner jag att om jag fortsätter att skriva så kommer jag bara att skriva en massa tok. Är egentligen inte ett dugg glad, men dagen imorgon får jag hoppas är gladare!

Nu ska jag sova och jag vill skänka en tanke och en puss och en kram till mina underbara vänner och till min mamma och pappa! (okej, Albin och Jakob också, även om jag är leds på dem just nu) Och att jag älskar er över allt annat här i världen. Man ska vara tacksam för dem man har nära och ta vara på varje dag. Man får inte glömma att säga att man älskar dem, jag glömmer det väldigt ofta, men jag vill bara att alla ska veta att jag är så glad och tacksam för allt stöd som jag har fått i allt jag gjort här i livet. PUSS!


Kommentarer
jenny

Jag är grymt tacksam över att ha en vän som dig Amanda,hur skulle min vardag se ut utan dig liksom. I love you darling,glöm aldrig det!<3

2010-03-25 @ 16:08:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0