Ojoj

Vilken helg.. HELT GRYM!! Jag har haft så jävla kul. I fredags så var jag på Björn Rosenström på Kalas, och i Lördags var det isracing på dagen och efter det så drog vi till Akropolis och käkade, sen till KusinMaria på förfest och sen vidare till festen i Börje. Till en början var det väl inte så mycket folk och så, men sen kom det ganska mycket folk och det vart ett jävla drag, det var en massa folk som man kände, men inte som man umgås med hela tiden, skit kul folk. Söndagen så  åkte jag med Robin,Lalle och Martin till Mariannes och käkade och röjde satan, sen åkte vi och handlade, eller martin skulle köpa muffins, sen så köpte vi en varsin piggelin också, gööör gott. Sen åkte vi till A-C och drack kaffe och hade mer skojj :d , det var en riktigt bra söndag helt enkelt. Och på kvällen blev det film och liknande hemma hos Robin.

Imorse var man lagom dööd.. inte kul inte, jag som tänkte att jag skulle ut och springa nu men så kollar jag ut så ser jag att det regnar, OKUL! hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0