Men hallå, vart tog du vägen?

Jag skulle ju ut och springa?! hallå.. Det hann ju bli mörkt innan jag kom på att jag hade glömt att jag skulle göra det. TYPISKT! Jag får väl helt enkelt komma på något annat då istället. Fast min fot är inte riktigt hel än så jag får väl antagligen tejpa den eller strunta i att springa :D ha ha.. Nu har jag suttit alldeles för länge vid datorn igen, otippat Amanda.

Efter skolan idag så tog jag mig en lite tripp till Karl-Johansgården där jag hade min praktik och där jag ska jobba i sommar. Det var behövligt att komma dit, de är så glada och så glad att jag kommer och hälsar på, och det värmer verkligen. Jag känner mig så vuxen när jag är där och pratar med dem, det gillar jag. Jag var där i ungefär 1 och en halv timme och drack kaffe och hjälpte till lite och sådär. Riktigt roligt faktiskt. Fick ny energi av att vara där. Känner att jag behövde det, har varit så tungt i veckan, humöret och måendet har inte varit på topp. Men nu känns det bättre, kanske för att det är Fredag imorgon?

Jag har precis skickat ett mail om helgjobb på Regnbågenskortidshem för sjuka barn, ska bli intressant om hon svarar :)

                                                                              So long :D    



// AMANDA :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0