Mat kanske?

Jo nu tycker jag att det är dags för lite mat, klockan är 11.45 nu och vi har inte lunch förns om 45 minuter. Men jag klarar mig nog. Vi jobbar med Brandkatastrofen i Göteborg. Jätte hemskt. Vi hittade en sida där dem hedrar de 63 som dog och hur några av de överlevande berättar om vad som hände. Så starkt av dem att sitta och berätta tycker jag. De berättar om hur dem svimmade på döda människor och hur dem kände lukten av bränt kött. Par som kommer dit tillsammans och den ena dör osv. Hemskt!

Min tunga har blivit värre nu, uscha! inte så nice inte. Men jag har fortfarande inte ont och det är jag glad för.  som sagt så ska jag kolla upp det senare idag. Hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0