Livet är Orättvist

Fyfan va livet är orättvist, jag sitter för tillfället i skolan och kan inte koncentrera mig alls på det jag ska göra. Fick precis reda på att Nina dog inatt. Jag kände henne inte särskilt bra men jag känner hennes dotter och hennes son. Jag blir så ledsen. Jag vet ju bara själv hur jag skulle må om min mamma dog. Fyfan säger jag bara. Sjukdomar det är fan inte okej. Varför finns dem ens. Bara ett jävla dumt påhitt egentligen. Visst jag skulle kunna sitta här hur länge som helst och bara skriva en massa dumma saker för jag kommer inte på nått vettigt att skriva. Jag har till och med fällt en tår, okej två tårar. Det gör så ont i mig att människor ska behöva vara med om det här. Jag tänker så mycket på lilla Nikkita och Joel, dem är tio år. TIO ÅR!!! man ska inte behöva förlora sin mamma när man är tio. Man ska inte behöva det när man är 16, eller 19 heller. Men man kan endå hantera det på ett annat sätt. Jag lider så mycket med deras familj. Nu ska jag gå och ta lite luft och sen ska jag sätta mig och försöka tänka på annat. 

Vila i frid Nina Ljungqvist!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0