Jag vill ha en liten bebis

Ja det vill jag faktiskt, alltså en liten hundbebis, Jag vill ha en Rottweiler. Så jävla fina dem är :) men jag tror nog att jag skulle tröttna, jag har tröttnat på mina råttor och det kunde man ju ge sig fan på. Jag ska nog inte ha djur. Fast det är ju skillnad på djur som sitter i bur och som kan vara med hela tiden. Men som sagt,  djur som är i bur ska jag iallafall inte ha, det är så jävla jobbigt att städa osv. skulle vara mycket enklare med en hund för då kommer man ut och går iallafall. Men det där får jag nog lugna ner mig lite med. Jag ska nog gå klart skolan först och ha en egen lya. Det är ju som att skaffa en liten bebis det.


Jag blev hemma från skolan idag med.. Jag har inget mer att skriva om det. Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0