Jag har ätit för många morötter

Jag har fått ont i i gommen av alla morötter som jag ätit, jag har i princip ätit 1,5 kg morötter på fyra dagar kanske, jag bara älskar att äta morötter och dipp. SKIT GOTT! Nog om det.

Min tunga är inte okej, den har blivit infekterad och är inte så jävla snygg, den gör inte ont men jag börjar bli lite confused. Så jag ska nog dit Imorgon och fråga om det verkligen sak se ut så. För det ska ju antagligen inte se ut så.

Jag sitter just nu och tittar på Dating in the dark och lyssnar på mina sjukt jobbiga bröder som skriker riktigt fula saker till varandra. Jag hatar dem i mellan åt, fyfan! Efter programmet så ska jag ta en dusch och sen lägga mig i min ensamma säng och titta på Beverly Hills, jag har nämligen laddat ner första säsongen idag, och det var sjukt länge sedan man såg dem avsnitten :) ÄLSKART!!!

Nu ska jag gå och skvallra för mamma vad Albin och Jakob håller på med. HEJDÅ :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0