it's time

tänkte att det var dags att skriva några rader har ju som sagt inte gjort det på ett tag. Har ingen som helst lust att sitta och skriva om mitt liv blabla.. Som jag sagt förut så de som vill veta det kan ju fråga mig istället :)

Vet som sagt inte vad jag ska skriva. Vi har tema döden i skolan den här veckan och nästa. Så idag kom det en mamma och berättade om sin son som gick bort när han var 20, det var för 4 år sedan. Det var riktigt bra, hon var jätte duktig. Och jag blev alldeles konstig efteråt. helt tom. Visste liksom inte vad jag skulle känna eller säga eller vara. Satt och tänkte hur det skulle vara ifall det skulle hända mig. Om någon nära skulle dö. Jag vette fan hur jag skulle bli då. Jag brukar ofta tänka på det. Framförallt drömma om det. Usch det är inte alls kul. Jag drömmer så mycket nu för tiden men jag vet inte riktigt varför.

Den här veckan kommer iallafall att gå så fort och i helgen hoppas jag på trevligheter och mys :) pusssiii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0