Hosta is killing me

Jag har inte sovit någonting i natt nästan, jag har hostat och hostat och hostat, trodde aldrig att det skulle ta slut. Imorse när jag vaknade, (mamma väkte mig) jag vaknade inte ens av väckarklockan, och det gör jag alltid. mamma kom in klockan sju och sa" KLOCKAN ÄR SJU" och bussen går tio över. Hur som helst, när jag vaknade så var jag iallafal helt sjukt trött. Så jag stannade hemma idag. Lilla Snuffen har blivit kasterarad idag ocksåå så jag har honom brevid mig nu vääldigt groggy och han har precis vaknat upp ur "sömnen" men han vill inte riktigt ligga still så han går runt och vinglar, stackarn. Man kan ju lugnt säga att han inte är lika spattig just nu. Det bästa med att vara hemma på dagarna är att Beverly Hills är på tv, JAG ÄLSKAR DET! jag kollade alltid på det förut. Nu tänkte jag gå och hämta nått att käka sen ska jag plugga svenska. Hejdå :)




Han är ju typ den snyggaste killen i hela världen!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0