Hej hopp i detta soliga väder

Det är helt underbart väder ute idag och jag har inte varit ut än, kanske för att jag har problem med att gå. blev nå tok på träningen igår när jag skulle ta i mot en boll och nu gör det ont runt hela foten :S , andra gången som jag "stukar" foten på en månad kanske. Får börja göra tåhävningar medans jag borstar tänderna eller nått.

Eftersom jag inte tagit mig ut än så ligger jag här på kökssoffan med foten högt upp i taket. Okej kanske inte i taket men har den högt iallafall. Det luktar riktigt gott faktiskt, (smakar gott också) mamma har gjort en köttgryta med tacokrydda i. Jag har gjort en radiokaka också,  får se hur den smakar. Ska knäppa kort på det sen så ni får se, och så kan jag skriva upp receptet på både köttgrytan och radiokakan, skit gott båda två. Och riktigt enkelt.

Imorgon är det ju som sagt match, men jag kan inte vara med på den som det ser ut nu, fan jag som var taggad till det. Men det får bli nästa helg istället, då vi har upplandscup på söndagen.

nej nu ska jag fortsätta vänta på mamma som kommer från affären så ska laga lunch, och sen möblera om lite så alla 22 per får plats. trevligt trevligt :)

Vi hörs kanske senare eller imorgon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0