Hade nästan glömt..

Jag måste bara berätta om en skit rolig sak som hände igår.

Vi satt och åt middag och så ringde pappas telefon och han gick iväg och pratade, och vi fortsatte att prata om det vi höll på att prata om. Så hör jag hur Albin asgarvar och skriker "HIGH FIVE pappa" Och då blir vi jätte nyfikna om vem det var som ringde och vad pappa sa och så här var det. Det var en försäljare som ringde från Tele2 och han sa att dem hade 99.7 procents täckning över hela landet. Och ville att pappa skulle välja deras abonemang Och då svarade pappa

" Ja men vi hade Telia förut och de hade också 99.7 % täckning över hela landet påstod dem, och när jag skulle prata med någon så fick jag stå på dynghögen och prata i telefon för det var det enda stället som vi hade täckning på, SKULLE DU VILJA STÅ PÅ DYNGHÖGEN OCH PRATA I TELEFON?"

Då svarar försäljaren ungefär såhär " vad är en dynghög?"

Men sen kom han väl tydligen på vad en dynghög var och han ville ju inte stå på den och prata i telefon.

Sen sa pappa " Och om jag inte hade bytt från Telia till Telenor så hade inte du fått tag på mig nu, för jag är inte på dynghögen nu, jag sitter och äter mat"

HAHAH, jag tyckte att det var riktigt roligt, han var inte ett dugg störig heller utan mer att han drev med försäljaren. Han är rolig min pappa ibland :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0